torsdag 3. desember 2009

Tomtearbeidet i full gang :)

I dag var vi en tur på tomta. Så kjekt å se at arbeidet er i gang :) Det at vi har kjøpt en enebolig ble plutselig veldig realistisk! :)



Vi var bra fornøyde når vi dro derfra! Huset ser ut til å ligge bra til, både plassering på tomta og i høyde :) Så utsikta blir nok bra! :)



Vegard planerer :)

Snakket også med Bjarte hos Lampholmen i dag, han har solgt nabotomta!! :)

Forresten; måtte bare ta bilde av denne steinen. Den skal vi ha i hagen :) Når jeg var lita jente, hadde jeg og venninnene mine piknikk oppå den sammen med dukkene våre (tror faktisk kaninene og var med en gang, hehe). Pappa ville sprenge den og bruke den som fyllmasse i tomta, men det nektet jeg. Eline skal jo føre piknikktradisjonen videre om noen år :)




-Eli Karin-

4 kommentarer:

  1. så bra at du tar vare på steinen:D den har ej å leika mye på hehe :D Anette

    SvarSlett
  2. En kult ting å ha i hagen, bare plasser den med omhu :)
    Kjekt at dokke endelig e i gang! :)

    SvarSlett
  3. He he....merkelig det der.. :o) Når jeg og Edgar hadde planer om å bygge på den tomta der så ga jeg også beskjed om at den steinen der skulle ligge i hagen...på samme plass som den alltid har gjort.. ;o)

    Beate F.

    SvarSlett
  4. Hehe, ja det er litt historie i denne steinen :)

    SvarSlett