tirsdag 8. desember 2009

Rask fremgang :)

Det er så kjekt å følge med på tomtearbeidet, heldigvis er bommen på øya nedlagt! For det hadde blitt veldig dyrt å reise så mange ganger til tomta som jeg gjør hvis ikke ;)

Legger ut noen bilder av fremgangen som har vært de siste dagene:
Ferdig planert med småstein

Fjellet som må sprenges bort. Her skal carporten vår være :)


Sålen er begynt å plasseres ut. Støyping imorgen :)

Pappa og Vegard ble ferdig med planering av tomta i går. Når de gravde den ut, traff de på fjell der carporten skal stå. Så i morgen tidlig kommer en for å sprenge vekk fjellet, så skal pappa fjerne steinen og planere singelen som gjenstår, og så skal de støype sålen. Så i morgen ettermiddag ser vi forma på huset. Gler meg :) :) :)

Jeg var ute å trillet tur tidligere idag, og jeg må virkelig si at jeg gleder meg til å flytte vekk fra byen, trafikkstøy og skitten luft. Gleder meg sååå mye til nærhet til stranda, frisk luft og en solingsplass uten innsyn av ei blokk ;)

-Eli Karin-

1 kommentar: