torsdag 17. desember 2009

Kjøkkenet vårt :)

Jeg jublet for en tid tilbake når jeg fikk beskjed fra Lampholmen om at de har skiftet kjøkkenleverandør :) De har tidligere brukt Norema. Jeg var der for å kikke på kjøkkenet som følger med huset, men der var ingen hjelp å få! Veldig rart at de er så lite engasjerte i kundene sine, siden det er de de lever av... Menmen, de som taper på det, her er mange leverandører :)

Nå bruker Lampholmen HTH, og her var GOD hjelp å få :) Forrige uke var vi på kjøkkenmøte, og fikk tegnet kjøkkenet slik vi vil ha det. Og jammen ble det fint :) Har lyst til å legge ut bilde her, men jeg har ikke fått det enda, så får legge det ut når det kommer :)

Vi ønsker ett veldig enkelt hvitt kjøkken. Så vi tenkte at pristillegget ikke ble så voldsomt. Men der tok vi jammen feil! Vi fikk pristilbudet i går, og jeg datt nesten av stolen, hehe. Vi får se på det etter jul, kanskje det må bli ett IKEA-kjøkken? :)

-Eli Karin-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar